Με άδεια βγήκε από την φυλακή 41χρονος
Βούλγαρος, όμως, δεν επέστρεψε ποτέ, ενώ κατηγορείται για 8 διαρρήξεις σε σπίτια
και καταστήματα!
Ο κατηγορούμενος είχε «ρημάξει» οικίες και μαγαζιά στην Ορεστιάδα και εις βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία.
Πριν από περίπου δύο μήνες, ο 41χρονος πήρε τακτική άδεια από τις φυλακές Κομοτηνής, ωστόσο, αντί να γυρίσει στο κελί του, γύρισε… στη Βουλγαρία!
Ο δράστης αναζητείται, ενώ η προανάκριση συνεχίζεται. πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου